Of het nu gaat om een vriendschappelijk relatie, of een beginnende relatie die stilaan aan het uitgroeien is tot een romantische, communication is key. Dit is nog belangrijker op vlak van professionele connecties en meer bepaald tijdens kickstarter-campagnes. Zeker als jij weet dat het aantal kickstarter-campagnes de voorbij jaren enorm gegroeid is. Voor vele zijn de kickstarter-campagnes en investeerders a match made in heaven maar dit is, zoals bij elke relatie, niet zo vanzelfsprekend.

Een pril begin

Bij het opstarten van een kickstarter-campagne zal de twijfel altijd toeslaan. Vragen zoals “Is dit een goed idee” of “Is dit wat ik eigenlijk wil?” zullen door jouw hoofd spoken. Zeker als uit onderzoek van Betway Casino blijkt dat maar net iets meer dan 36% van de ingediende projecten het vooropgestelde bedrag haalt. Het zijn ook die vragen die bij jou opkomen als jij klaar bent voor een nieuwe relatie. Na de eerste spannende weken komt dan het verlossende gevoel. Heeft jouw kickstarter-campagne de eerste fondsen verwierf of heb jij de eerste belangrijke stap gezet in een relatie? De vlinders in jouw buik zijn er altijd! We durven er voor wedden dat de oprichters van het virtual reality bedrijf Oculus Rift ook dat gevoel hadden toen zij hun eerste centjes binnenhaalden. Zij kregen namelijk 10.266.845 dollar tijdens hun eerste kickstarter-campagne.

Bron: pexels.com

Vragen staat vrij

Als jij als ontwikkelaar kan rekenen op zo’n grote som, dan weet jij dat de relatie tussen het bedrijf en de investeerders top is. Toch zal jij, net zoals tijdens een romantische relatie, deze band moeten blijven versterken. Volgens de Young Entrepreneur Council is het stellen van vragen de beste manier daarvoor. Het is in zowel een professionele als romantische relatie van enorm groot belang dat beide partijen zich op hun gemak zullen voelen en dat hun mening geapprecieerd wordt. Durf daarom vragen te stellen en elkaar beter te leren kennen.

Beleef het moment

In deze moderne tijden is het voor kickstarters gemakkelijk om hun campagne online op te starten en ook online dating is echt een trend geworden. Het blijft toch enorm belangrijk om ook de tijd te nemen om elkaar ook offline op te zoeken. Als u de oprichter bent van een kickstarter-campagne, kan dit bijvoorbeeld gaan om persoonlijke kaartjes te sturen of om uw investeerders uit te nodigen voor een lekker etentje. Dat laatste kan zeker ook tijdens een date avond zoals deze!

Bron: pexels.com